FAQ

Je možné si ponúkaný tovar vopred vyskúšať a prezrieť?
Nie, bohužiaľ zatiaľ nie
 
Tovar je skladom, kedy mi príde?
V prípade, že je u produktov uvádzaná dostupnosť skladom, bude ten istý alebo najneskôr nasledujúci deň objednávka expedovaná a do dvoch dňí doručená.
 
Koľko zaplatím poštovné a balné?
Nikdy si neúčtujeme balné. Všetky objednávky expedujeme slovenskou poštou či prepravnou spoločnosťou DPD, vďaka ktorej máte odo dňa podania druhý deň zásielku doma. Viac informácií o dopravnom nájdete na
Kompletný cenník dopravy.
 
Môžem objednávať aj bez objednávky cez e-shop?
Samozrejme môžete. Lepšie a výhodnejšie je však objednávku vykonávať cez náš internetový obchod. Tým, že vykonáte touto formou objednávku môžeme vás v prípade komplikácií, nejasností či reklamácií neodkladne informovať o stave vašej objednávky.
 
Je registrácia povinná?
V našom obchode registrácia povinná nie je, avšak týmto sa pripravujete o možnosť sledovania Vašej objednávky a prístupu do vernostného systému pre stálych zákazníkov.
 
Čo keď mi objednaný tovar nebude sedieť?
V prípade, že z nejakého dôvodu vám nebude daný tovar sedieť či vyhovovať, samozrejme Vám ho radi vymeníme za inú veľkosť. V tomto prípade spoločne s reklamovaným tovarom priložte kópiu daňového dokladu a podrobným popisom vyskytnutého problému. Výmenu tovaru vykonávame zadarmo a vy tak nemusíte platiť za doručenie vymeneného tovaru.

Všetky kategórie