Obchodné podmienky

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.swimaholic.cz. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa). Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu je:
 
Swimaholic s.r.o.
U Průhonu 1514/17
170 00 Praha 7 – Holešovice
IČO: 05645760
DIČ: CZ05645760
Spisová značka: C 267771 vedená u Mestského súdu v Prahe
E-mail: info@swimaholic.cz
 
Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Českej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.).
 

Ochrana osobných údajov

Obchod Swimaholic.cz si veľmi váži vašu dôveru a chráni vaše údaje pred zneužitím. Vaše údaje zhromažďujeme výhradne za účelom skvalitnenia našich služieb. Spracovanie osobných údajov prebieha v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákonom č. 110/2019 Zb., o spracovaní osobných údajov.
Na písomnú žiadosť zákazníka budú osobné údaje z databázy vymazané a obchod Swimaholic.cz ich ďalej nebude spracovávať.
Podrobnosti o spracovaní údajov sú uvedené v samostatnom článku GDPR, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto podmienok.
 

Zasielanie informačných oznámení

Odoslaním objednávky prostredníctvom e-shopu súhlasíte s obchodnými podmienkami obchodu Swimaholic.cz a vaša e-mailová adresa bude zaradená do adresára pre zasielanie obchodných oznámení. Toto zasielanie môžete kedykoľvek zrušiť v pätičke informačného e-mailu, čím okamžite zastavíte ďalšie zasielanie oznámení.
Pod pojmom informačné oznámenie sa rozumie zasielanie noviniek o mimoriadnych ponukách, zľavách a výpredajoch tovaru z nášho sortimentu.
 

Práva a povinnosti predajcu

Po prijatí objednávky predajca overí, či je tovar na sklade a najneskôr nasledujúci pracovný deň bude objednávka odoslaná. Ak tovar momentálne nie je na sklade, vybavenie objednávky bude trvať podľa dostupnosti uvedenej v detaile tovaru – vo väčšine prípadov ide o 5 dní.
Predajca si vyhradzuje právo odmietnuť vybavenie objednávky:
- ak je uvedená dodacia adresa zjavne nedôveryhodná
- tovar sa už nevyrába alebo nedodáva
- kupujúci opakovane nesplnil záväzok prevziať a zaplatiť za záväzne objednaný tovar
Predajca si vyhradzuje právo opraviť cenu tovaru pred jeho odoslaním, ak zistí, že bol ponúkaný za chybnú cenu. V takom prípade musí zákazníka o správnej cene informovať a ten musí s úpravou súhlasiť. Ak zákazník nesúhlasí, nedôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy a objednávka bude zrušená. V takom prípade bude predajca zákazníka informovať e-mailom alebo telefonicky bez zbytočného odkladu.
 

Práva a povinnosti kupujúceho

Kupujúci je povinný uviesť správnu fakturačnú a doručovaciu adresu, na ktorú má byť tovar zaslaný. Odoslaním objednávky sa zaväzuje prevziať tovar a zaplatiť celkovú cenu vrátane všetkých poplatkov (poštovné, dobierka) uvedených v záväznej objednávke. Kupujúci má právo objednávku stornovať najneskôr do odoslania potvrdenia objednávky zo strany predajcu.
 

Reklamačný poriadok

Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar bez zbytočného odkladu a informovať predajcu o zistených vadách. Oznámenie o vadách musí byť vykonané písomne (e-mailom), osobne alebo telefonicky. V písomnom oznámení musí byť popísaná vada, teda o akú vadu ide a ako sa prejavuje – viď reklamačný protokol. Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní od prijatia tovaru. Minimálna záručná doba je 2 roky odo dňa predaja, ak nie je uvedené inak.
 

Postup pri reklamácii

Táto situácia je nepríjemná pre obe strany – kupujúceho aj predávajúceho. Snažíme sa však celý proces vybaviť čo najrýchlejšie k spokojnosti našich zákazníkov. Pre bezproblémové vybavenie reklamácie postupujte, prosím, podľa nasledujúcich pokynov:
Zákazník najprv vyplní reklamačný protokol, v ktorom podrobne uvedie závadu tovaru. K reklamovanému tovaru vrátane príslušenstva priložte kópiu faktúry, vytlačený reklamačný protokol a všetko zašlite na adresu:
Swimaholic
U Průhonu 17
170 00 Praha 7
Tovar zaslaný bez sprievodnej dokumentácie bude ihneď vrátený odosielateľovi. Po prijatí reklamácie dôjde k posúdeniu závady oprávnenou osobou. Tovar môže byť zaslaný výrobcovi alebo dovozcovi na odborné posúdenie. Následne bude vydané písomné stanovisko o oprávnenosti alebo neoprávnenosti reklamácie.
V prípade oprávnenej reklamácie bude tovar opravený alebo vymenený za nový kus. Kupujúci má v tomto prípade právo na náhradu primeraných nákladov spojených s reklamáciou.
Ak nebudú splnené niektoré z vyššie uvedených podmienok, reklamácia nebude akceptovaná.
 

Odstúpenie od zmluvy

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu (§ 1829 Občianskeho zákonníka). My však túto lehotu predlžujeme na 30 dní. Ak sa rozhodnete v tejto lehote odstúpiť od zmluvy, žiadame vás o dodržanie nasledujúcich podmienok:
Tovar musí byť nepoužitý a vhodný na ďalší predaj
Tovar musí byť v pôvodnom stave vrátane originálneho obalu a príslušenstva
K zásielke priložte kópiu daňového dokladu (faktúry)
Reklamačný protokol vyplňte online – nie je potrebné ho prikladať k balíku
Tovar neposielajte na dobierku – taký balík nemôžeme prevziať
Pre vrátenie platby alebo výmenu tovaru postupujte nasledovne:
Zákazník si pripraví kópiu faktúry a vyplní reklamačný protokol. Tovar starostlivo zabalí a spolu s dokumentmi odošle na adresu:
Swimaholic
U Průhonu 17
170 00 Praha 7
Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok predávajúci zašle peniaze za tovar bankovým prevodom na účet kupujúceho najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom prijatí tovaru. Úhrada v hotovosti alebo poštovou poukážkou nie je možná.
V prípade nesplnenia niektorej z podmienok nebude vrátenie tovaru akceptované a zásielka bude vrátená späť odosielateľovi.
 

Doplnkové služby

Služba „Predĺžené vrátenie do 60 dní“

Pri nákupe si zákazník môže zvoliť doplnkovú platenú službu „Predĺžené vrátenie do 60 dní“, ktorá mu umožňuje odstúpiť od zmluvy až do 60 kalendárnych dní od prevzatia tovaru.
Podmienky služby:
Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale vrátane príslušenstva. Nevzťahuje sa na tovar, ktorého vrátenie zákon vylučuje.
Poplatok za službu je nevratný, s výnimkou zákonného odstúpenia do 14 dní, ak služba nebola využitá. Službu nie je možné aktivovať spätne po dokončení nákupu.
Náklady na vrátenie znáša zákazník.
Zákazník si môže vybrať medzi vrátením peňazí alebo výmenou tovaru. Cenový rozdiel sa rieši individuálne – preplatok vrátime, nedoplatok je potrebné uhradiť vopred.
Postup pri vrátení v rámci služby:
Pripravte tovar – nepoužitý, vrátane obalu a príslušenstva
Vyplňte online reklamačný protokol
Do zásielky priložte kópiu faktúry (daňového dokladu)
Tovar bezpečne zabaľte a zašlite na adresu:

Swimaholic
U Průhonu 17
170 00 Praha 7
Česká republika
Zásielky zaslané na dobierku neprijímame.
Po doručení tovaru, resp. doložení o odoslaní, vraciame peniaze alebo zabezpečíme výmenu, zvyčajne do niekoľkých pracovných dní, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia.
 

Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov

Kupujúci – spotrebiteľ má právo na mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu vyplývajúceho z kúpnej zmluvy. Subjektom mimosúdneho riešenia sporov je:
Česká obchodní inspekce
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
Web: www.coi.cz
 

Záverečné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky sú platné od 9. 6. 2025. Predávajúci si vyhradzuje právo podmienky meniť. Nová verzia bude zverejnená na webových stránkach.

Všetky kategórie