Táto situácia je vždy nepríjemná pre obe strany ako pre kupujúceho tak predávajúceho. Preto sa snažíme tento celý proces čo najrýchlejšie vybaviť k plnej spokojnosti našich zákazníkov. Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní prijatia tovaru. Minimálna záručná doba je 2 roky od dátumu predaja, pokiaľ nie je uvedené inak.
Práve k Vám priplávala Vaša objednávka, ale niečo je zle?
Nevadí! Sme s Vami na jednej vlne a problém chápeme. Aby sme Vám túto situáciu maximálne uľahčili, máme pre Vás tento formulár, aby ste tovar mohli jednoducho a zadarmo vrátiť, vymeniť alebo reklamovať.
Tovar Vám vymeníme nielen za vhodnejšiu veľkosť či model, ale pokojne aj za niečo celkom iné aj v odlišnej cene. Pokiaľ bude nižšia, priplávajú Vám peniaze späť, ak vyššia, len jednoducho čiastku dorovnáte. Záleží nám na tom, aby ste sa s tovarom od nás cítili ako ryba vo vode! :-)
O aký tovar sa jedná? .............................................................................................................
Číslo faktúry je:........................................................................................................................
Tovar chcem:
Vymeniť za: .............................................................................................................................................................
Vrátiť a nechať si poslať späť peniaze (nezabudnite prosím nižšie vyplniť číslo účtu)
Reklamovať (prosíme o popis závady nižšie)
z dôvodu (ak nejaký mám): ........................................................................................................................................................................
Moje kontaktné údaje:
Tel.číslo: ............................................................
E-mail: ..............................................................
Číslo bánk. účtu: ...............................................
Prehlasujem, že som oboznámený(a) s obchodnými podmienkami internetového obchodu Swimaholic.sk, a prikladám kópiu faktúry k zasielanému tovaru a posielam ho na adresu:
Swimaholic, U Průhonu 17, Praha 7, 170 00. Poslať tovar môžete Slovenskou poštou, kuriérom alebo využite pohodlnú službu od Zásielkovna MEDZI NAMI. Viac info na https://www.zasielkovna.sk/medzi-nami/ alebo naskenujte QR kod nižšie.
Podpis: .............................................................